viernes, 4 de abril de 2008

Carta al lector

Estimat lector,

Avui és el meu bateig a internet. Espero poder fer-ho sovint, la meva idea és de donar a conèixer els meus pensaments, curts, sobre temes varis. A veure, si amb els temps, aconsegueixo material suficient per a fer tot un llibre ;D!!

He triat la flor "pensament" perquè és una flor de Catalunya, per tant, de casa nostra. Una flor que està lligada al record, la història, el passat... jo no persegueixo ser un record, ni molt menys crear història... però si m'atrau el saber i el coneixement. Saber sobre el passat ens ajuda millor a entendre el nostre present. I finalment, la flor "pensament" és exterior, molt variada i carregada de positivisme i elegancia. Espero tot aixó per al meu blog.

Gràcies si has començat a llegir-me,

Anna Llibre






No hay comentarios: