jueves, 24 de abril de 2008

Acudits

Avui la cosa va d'acudits, espero que us agradin.

Un és de dos joves que s'acaben de casar, i es troben en la seva nit de noces:

"- Qué fem?
- Ni idea.
(El noi truca al seu pare): Pare!! Que s'ha de fer en una nit tant especial?
- Fill meu, tens que posar alló que tens dur i amb pèls per on ella fa pipi.
Moments després...
(La noia truca la seva mare) : - Mare!! estic preocupada, en Pep porta una hora amb el cap sota el water..."

L'altre de dos amics que fa temps que no s'han vist i es troben pel carrer i.....

"- Ei Lluis? que és de la teva vida?
- Doncs mira, m'he col·locat de funcionari.
- Que bé no?, així per les tardes no traballes.
- No. Per las tardes no hi vaig. Quan no treballo és pels matins."

1 comentario:

Papi dijo...

M'han agradat els acudits!